Elkészültem a karakter mozgatásával, illetve a szobák kirajzolásával. A játékmezőt 10 egyenlő részre osztottam fel, és véletlenszerűen döntöm el, hogy melyikbe kerüljön szoba. A szobákat folyosók kötik össze, de egyelőre nem találtam még ki, hogy milyen algoritmus alapján.


First, sorry for my english, because its very poor. So, the movement of the character, and the room generation has been finished. I cut the playground ten equal pieces, and a random number generator decide, which slice get a room. The size of the room also random. The rooms will be connected with corridors, but i dont know how. Yet.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetko.blog.hu/api/trackback/id/tr494715581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása